CD 1



Inatt kom mensen igång. Tur man redan ställt in sig på de med alla negativa test. Fick iallafall tag på ett paket med Pergotime inne i stan så på dag fem är det dags för den andra kuren. Hoppas att det kommer funka bättre denna gång. Ett novemberbarn kanske inte är så illa ändå:) Men först blir det några dagar med mensvärk...
Mot Ett +
2015-02-02 @ 22:40:05
URL: http://motettplus.blogg.se/

Håller tummarna för er på er andra kur! :)

Vi hoppas också på ett novemberbarn!

Svar: Tack så mycket:) Hoppas det tar sig för er denna månad!
varlangtanefterliten.blogg.se

Mot Ett +
2015-02-03 @ 21:56:53
URL: http://motettplus.blogg.se/

Tack, det hoppas vi också! Ska bli intressant på fredag och se om tabletterna har fungerat på mig. :)

Svar: Håller tummarna för att ni får ett positivt besked i morgon:)
varlangtanefterliten.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår längtan efter liten

Liza heter jag och är 26 år, bor med min sambo i ett hus ute på landet. Vi väntar vår första ivfbebis i november 2016. I bloggen kommer jag skriva om graviditeten, vår son, renovering, hundar och allmänt vad som händer i vår vardag.

RSS 2.0