V. 6 (5+5)

Tänkte skriva lite om hur jag mått hittills i graviditeten. Tröttheten har suttit i i några veckor nu och illamåendet har börjat smyga sig på. I går fick jag bruna blödningar, det var inte mkt men man blir ju orolig iaf. Det har nu minskat och kommer pytte lite nu. Så jag hoppas det inte är någon fara. Annars rullar det på som vanligt. Man har inte samma tid att sitta och analysera allting som när jag väntade Elton. Nu har man ju en liten pojk här hemma som behöver uppmärksamheten.
 
Nu ska jag se om Elton duschat klart snart så vi kan göra oss i ordning för kyrkis. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår längtan efter liten

Liza heter jag och är 26 år, bor med min sambo i ett hus ute på landet. Vi väntar vår första ivfbebis i november 2016. I bloggen kommer jag skriva om graviditeten, vår son, renovering, hundar och allmänt vad som händer i vår vardag.

RSS 2.0