Vecka 10 (9+1)

Veckorna går sakta framåt och igår gick vi in i vecka 10. Med Elton så gjorde jag uppdateringar här minst en gång varje vecka men denna gången blir det sällan. Jag har mått ganska bra hittills. Tröttheten har börjat ge med sig något nu och illamåendet har inte varit så farligt förutom en dag här i veckan då jag kräktes hela dagen. Graviditeten eller magsjuka vet jag inte men ingen annan drabbades av de. Vet att jag hade nån sån dag med Elton oxå. Fick inte behålla någonting alls på hela dagen, allt kom upp direkt. Sen mådde jag sjukt dåligt de närmaste två dygnen. Var helt matt i kroppen.
 
I fredags började jag få ont i ryggen och idag har jag även ont i höfterna. Så det började i samma vecka som med Elton. Hugg i sidan av magen har jag oxå när jag reser mig upp eller typ nyser. Andfådd blir jag av minsta lilla ansträngning och känner mig tungandad hela tiden. 
 
Annars rullar allt på som vanligt. Elton njuter av det underbara vädret och vill hellst vara ute konstant. Så skönt nu när man kan ha dörren öppen och han kan springa lite som han vill. Idag ska vi göra en massa ute på gården. Köra bort lövhögarna som inte hanns ta innan första snön i höstas och börja såga ved inför vintern. 
 
Så Idag åker nog foglossningsbältet på så jag inte får ännu ondare.
 
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig och solig helg.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår längtan efter liten

Liza heter jag och är 26 år, bor med min sambo i ett hus ute på landet. Vi väntar vår första ivfbebis i november 2016. I bloggen kommer jag skriva om graviditeten, vår son, renovering, hundar och allmänt vad som händer i vår vardag.

RSS 2.0