Vecka 19 (18+2)

Nu är vi i vecka 19 och denna vecka ska vi på rutinultraljudet.. ÄNTLIGEN 🤗❤. Känns konstigt att vi inte sett den lille ännu. Elton fick vi ju se när vi satte in embryot och sedan i vecka 9. En lång väntan har det varit. Blir spännande och se i vilken vecka vi egentligen är i. Vet ju inte säkert även om jag tror att jag är i vecka 19. 
 
Jag mår fortfarande jättebra. Inga speciella foglossningskänningar. Dock halsbränna mellan varven men det är inte så farligt ännu. Känns dock som att jag inte sover tillräckligt bra. Känner mig trött fast jag sovit hela natten. Men har svårt att hitta nån skön sovställning pga magen och halsbrännan. 
 
Annars rullar allt på som vanligt. Nu längtar vi bara efter fredagen och ultraljudet. Då får vi äntligen se vem som gömmer sig där inne😍❤
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår längtan efter liten

Liza heter jag och är 26 år, bor med min sambo i ett hus ute på landet. Vi väntar vår första ivfbebis i november 2016. I bloggen kommer jag skriva om graviditeten, vår son, renovering, hundar och allmänt vad som händer i vår vardag.

RSS 2.0