Vecka 16(15+6) 40%

 
Mamma, pappa och storebror längtar efter dig ❤🥰👶🏼
 
I morgon går vi in i vecka 17!! 😱 Tiden har gått hur fort som hellst. Idag har 40 % av graviditeten passerat. Jag mår jättebra. Har dock börjar få känningar av foglossning men absolut inte som förra gången. Dock måste jag införskaffa stödstrumpor då åderbrocken som jag fick när jag väntade Elton börjat göra ont. Jag har haft mycket kramp/hållsmärta i nedre delen av magen typ när jag reser mig eller sträcker mig. Tycker inte jag hade så när jag väntade Elton. Inte mer än de första veckorna iaf. Men jag hoppas det inte är något farligt. 
 
Idag är det bara 3 veckor kvar tills vi får se vårt minsta hjärta för första gången. Vi längtar ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår längtan efter liten

Liza heter jag och är 26 år, bor med min sambo i ett hus ute på landet. Vi väntar vår första ivfbebis i november 2016. I bloggen kommer jag skriva om graviditeten, vår son, renovering, hundar och allmänt vad som händer i vår vardag.

RSS 2.0