2,5-årskontroll

Idag har Elton varit på bvc för 2,5 årskontroll. Allt såg jättebra ut och han klarar allt som en 2,5 åring ska. Så duktig vår lillekille❤ Han pratar bättre än en "vanlig" 2,5 åring, är blöjfri sedan länge, egentligen sedan förra sommaren med några bakslag under hösten. Sen när han fyllde 2 så slutade han helt och vägrade ha blöja. 
 
Sen visade hon bilder som han fick berätta om och så fick han visa att han kunde sparka på en boll och att han kan  hoppa. 
 
Väga och mäta fick han också göra och han ligger mitt på medelkurvan. 
 
Och de bästa av allt tyckte Elton de var när han fick en studsboll då han hade varit så duktig. ❤
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår längtan efter liten

Liza heter jag och är 26 år, bor med min sambo i ett hus ute på landet. Vi väntar vår första ivfbebis i november 2016. I bloggen kommer jag skriva om graviditeten, vår son, renovering, hundar och allmänt vad som händer i vår vardag.

RSS 2.0