Vecka 12 (11+2)

 
 
Tiden går sakta framåt och nu är vi i vecka 12. Jag har väldigt sällan något illamående nu och tröttheten är mycket bättre. Dock har jag ont i ryggen och höfterna vilket började tidigt med Elton också. Illamåendet var dock mkt värre med Elton. Annars så har hormonerna gjort att min mage svällt upp nå så grymt och jag ser tjock ut 🙈. 
 
På onsdag ska jag på inskrivningssamtal på mvc, vårt första besök denna graviditet. Sen blir väl nästa vid rutinultraljudet. Dock ska jag försöka få ett ultraljud då vi inte är riktigt säker på när jag hade ägglossning pga min pcos. Enligt min mens ska jag vara i vecka 14 (13+4) men tror inte att jag är det. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår längtan efter liten

Liza heter jag och är 26 år, bor med min sambo i ett hus ute på landet. Vi väntar vår första ivfbebis i november 2016. I bloggen kommer jag skriva om graviditeten, vår son, renovering, hundar och allmänt vad som händer i vår vardag.

RSS 2.0