Vecka 40 (39+3)

Nu är det tre dagar kvar tills bf. Haft förvärkar/sammandragningar varje dag i 3-4 veckors tid så trodde att lillebror skulle ta å kika ut tidigare. Men han verkar trivas där inne. Idag har jag dock haft som mensvärk i magen hela dagen. Även ont i ryggen och ljumskarna. Igår kände jag extremt mycket stickningar neråt. Gjorde riktigt ont men det är väl lillen som kommer åt nerver när han sjunker neråt och fixerar sig.
 
Nu hoppas vi på att han tänker komma ut snart. Börjar dock känna mig lite nervös inför smärtan. 🙈🙈 Sist hade jag ju en lindrig förlossning och endast krystvärkarna som gjorde extremt ont. Öppningsfasen gjorde inte alls så ont som jag hade räknat med. 
 
Nu ska vi åka in till stan en sväng. Packar med bb väskan utifall det sätter igång när vi är i stan för då blir vi kvar hos mina föräldrar. 
 
Nu håller vi tummarna på att vi inte behöver gå över tiden🙌❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår längtan efter liten

Liza heter jag och är 26 år, bor med min sambo i ett hus ute på landet. Vi väntar vår första ivfbebis i november 2016. I bloggen kommer jag skriva om graviditeten, vår son, renovering, hundar och allmänt vad som händer i vår vardag.

RSS 2.0